הצעת מחיר לקידום אתרים

תוכן עניינים
שיווק במייל הצעת המחיר לקידום אתרים

קידום אתרים היא אולי טכניקת הפרסום המובילה בדיגיטל אך בהחלט לא השירות הזול ביותר להשכיר ממשרד הפרסום.

הסיבה לכך היא שקידום אתרים אורגני הוא הליך ארוך טווח שדורש עבודה סיזיפית על עשרות רבות של פרמטרים הקשורים לאתר, עבודה יומיומית הדורשת התמקצעות, ידע, ניסיון, כלים טכנולוגיים מתקדמים וערנות לשינויים והעדכונים של גוגל לאורך השנה.

ידוע כי הצעת המחיר הזולה בכל הנוגע לקידום אתרים עשויה לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר כיוון שאי אפשר לקדם אתר במחיר מוזל מאוד וכי זול צריך להיות הגדרה ביחס לממוצע השוק אך לא לגבי מחיר רצפה שבו המקדם לא יוכל להפעיל שום משאב לצורך קידום האתר שלכם. 

כדי שגם אתם תהיו יותר חכמים לגבי הצעת המחיר לקידום האורגני של האתר שלכם כדאי שתכירו כמה פרמטרים המשפיעים על הצעת המחיר שתקבלו.

פרמטרים העשויים להשפיע על הצעת המחיר שלכם מהמקדם:

  • חברת קידום או מקדם בודד? – ככל שחברת הקידום גדולה יותר ויש בה יותר עובדים, משרדים גדולים יותר והוצאות נוספות כך היא תעריך את זמן העובדים שלה בצורה יקרה יותר. על כן ייתכן ויהיה לכם כדאי לשקול אפשרות לעבוד מול חברת קידום קטנה אך מקצועית, כזו שתספק לכם תוצאות וגם בניית אתרים לקידום בגוגל ויש לה תיק עבודות מגוון מספיק ועדכני אך המחיר יהיה פחות גבוה.
  • ציפיות הלקוח – בעבר היה נהוג לתמחר עבודת קידום על פי כמות הביטויים אותם מקדמים, שכן כל ביטוי לקידום דורש משאבים מסוימים לעבוד וקידום שלו. כיום מרבית חברות הקידום גובות תשלום על פי חבילות קידום שבהן הן מאפיינות עם הלקוח את הציפיות שלו בנוגע להכנסות, לקוחות, כמות גולשים באתר ובהתאם לכך יכולה לבצע מחקר מילות מפתח, להעריך את התחרות נפח התנועה ואת כמות הביטויים הנדרשים לקידום בהתאם. 
  • כתיבת תוכן – התוכן הוא חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני אולם מרבית חברות הקידום מעסיקות כותב תוכן או שוכרות שירותי תוכן מחברות תוכן או כותבי תוכן פרילנסרים. כלומר מדובר בהוצאה כבדה הלוקחת חלק בעבודת הקידום. ככל שתרצו יותר תכנים באתר שלכם או שנדרשים יותר תכנים לבניית קישורים מרחבי האינטרנט כך המחיר יהיה גבוה יותר. 

הצעת מחיר לקידום אתרים SEO

הצעת מחיר לקידום אתרים תהיה מורכבת ממגוון רחב של פרמטרים. כמובן שכל חברת קידום או מקדם פרילנסר יעריכו את זמן העבודה שלהם בצורה שונה.

יש כאלה שיהיו להם קבלות מאחורי דרישות השכר שלהם ואחרים פשוט לא יהיו מודעים למחירים המקובלים בשוק בשל חוסר ניסיון.

בדקו היטב מול מי אתם עובדים וממה מורכבת הצעת המחיר שלכם. צרו איתי קשר לעזרה, בהצלחה!

Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
בחזרה לתוכן: