אתרים טובים יותר לקידום עם וורדפרס ואלמנטור

תוכן עניינים
אתרים טובים יותר לקידום עם וורדפרס ואלמנטור

למעלה מ30% מהאתרים באינטרנט מבוססים על מערכת התוכן של וורדפרס ולא בכדי. לא רק שמערכת ניהול התוכן הזו נוחה מאוד לעבודה ובניית אתר ויש לה את תוסף האלמנטור שנרחיב עליו מעט בהמשך, הרי שהיא גם מאוד ידידותית למנועי החיפוש ובראשם לגוגל.

מבנה האתר מסודר ונקי בדרך כלל, קל יותר להתאים את האתר למובייל ומערכת וורדפרס מאפשרת גם להתקין תוספים שונים לשדרוג העבודה עם האתר כמו תוספים המסייעים לשיפור מהירות האתר, תוספי נגישות, תוספים לקידום אתרים, סליידרים, תוספי יצירת קשר ועוד.

מדוע אם כן מקדמי אתרים מעדיפים לקדם אתרי וורדפרס?

  • קוד פתוח – וורדפרס הנה מערכת קוד פתוח מה שאומר שניתן לשלוט בכל האספקטים השונים באתר, החל מהתכנים, מבנה האתר, צבעים ורקעים, פונטים ועד קוד המקור של תבנית האתר.
  • ניתן לבחור מבין תבניות מעוצבות רבות לבסס עליהן את בניית האתר או כאמור לעשות שימוש בתוסף האלמנטור הפופולרי, לבנות את האתר מאפס בשיטת drag&drop ולשלוט בכל האספקטים השונים של האתר דרך האלמנטור עד לרמה של התאמה רספונסיבית של האתר.
  • התאמה רספונסיבית – אם כבר מזכירים את הנושא הרי שרוב התבניות בוורדפרס כבר מותאמות לגלישה במובייל ובמסכים שונים. אתרים הנבנים באלמנטור ניתנים להתאמה הרבה יותר בקלות ובנוחות גם כן.
  • קל לעבוד עם האתר, לשלוט בתפריטים ובתכנים ולהוסיף תכנים לאתר.
  • ניתן להתקין תוספים שונים המסייעים למעקב אחר התנהגות הגולשים וביצועי האתר, תוספים המקלים את עבודת הקידום והמעקב, תוספים המסייעים לנו לשפר את חוויית המשתמש באתר ועוד. 
  • ניתן להטמיע קודים וכלים שונים בפשטות וביעילות.
  • ועוד…

כמה דוגמאות לפעולות פשוטות שניתן לבצע בוורדפרס המשפיעות על קידום האתר בגוגל?

נכנס במשרד האחורי של האתר להגדרות -> קריאה ונגדיר שאנו רוצים שגוגל תאנדקס את האתר שלנו במנועי החיפוש.

כמו כן נערוך את כותרת האתר ותיאור האתר.

נעבור לאחר מכן בהגדרות למבנה קישורים ונגדיר כך שכתובת הURL של כל עמוד באתר שלנו תכלול את מזהה הפוסט. לאחר מכן נלך לתוספים -> תוסף חדש. נחפש ונתקין את התוסף yoast seo.

תוסף זה יעזור לנו לבצע התאמות שונות של התוכן למנועי החיפוש (אופטימיזציה לתוכן באתר) וכן יסייע לנו עם כל מה שקשור למפת אתר, קובץ robots ועוד. 

זו הייתה כמובן רק נגיעה קטנה מהעבודה עם וורדפרס עבור קידום אתרים.

חשוב לעבוד מול מקדם אתרים מקצועי ומנוסה ולבצע את הפעולות הנכונות שוורדפרס מאפשרת לנו גישה יותר נוחה וקלה אליהן לצורך קידום האתר בגוגל. 

Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
בחזרה לתוכן: